mandag den 8. juni 2009

Kærlighedens bud & Berlin

På mandag den 15 juni klokken 22.10 begynder genudsendelsen af "Kærlighedens bud" på DR2. Mange har spurgt om programmerne kommer på DVD, men det gør de ikke. Men her er altså chancen for at se dem igen!

Og ja, der er vist noget om, at samtalen med Jesper Stange om "hengivenhed" allerede blev sendt i går? Nå, DR2 havde vist et hul... Officielt begynder genudsendelsen først på mandag!

Og mens jeg har jeres fulde opmærksomhed:
I mandags udkom min guide "Min by - Berlin"! Den er skrevet med kærlighed. Så god tur.


10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg faldt lige over det sidste af "Kærlighedens bud" idag 15/6. Jeg må med skam melde, at jeg ikke har set nogle af programmerne; men hold da kæft i samtalen med Christian Juul Busch om tab var der nogle ting, der ramte mig lige i mellemgulvet - især omkring dét at give sig selv lov til at hengive sig igen efter at have mistet. Tak for et godt program...jeg er med på resten af afnittene. Søren

Anonym sagde ...

Hej Sissesl-Jo, jeg har tidligere set programmerne med stor glæde og er derfor meget glad for genudsendelsen. Jeg ville ønske, at man kunne købe udsendelserne på DVD eller på anden vis, og vil prøve at rette henvendelse til produktionsselskaber. Tak for nogle meget godt programmer!

Anonym sagde ...

Gid der var flere af din slags Sissel-Jo - du er det bedste eksempel til efterfølgelse for min egen datter (9 år), som jeg kan få øje på i en verden af forskruede kvindeidealer :-)

kh en far

Anonym sagde ...

Kære Sissel,

Jeg bor i udlandet og ser her for første gang dine udsendelser om livets store spørgsmål.

Det er sjældent set gode samtaler med interessante personer. Det er stille vand med oceaner af dybde. Det skinner igennem, hvorfra din nysgerrighed kommer - men gør samtaler så meget mere levende. Tak for foreløbig 3x 20 min. tankevækkende indhold. Kenneth

Rodrigo sagde ...

Hej Sissel-Jo!

Jag bor i Sverige och dina program har visats här på Kunskapskanalen. Jag tycker som andra att det är VÄLDIGT synd att de inte kommer att ges ut på DVD. Jag och vänner i min närhet har nyligen gått igenom kriser som dina samtal reflekterar kring och det har hjälpt så mycket.

Jag hoppas verkligen att SVT visar dem snart igen, så att jag kan visa mina manliga vänner framtiden och hoppet. Jag har mailat dem och hoppas på det bästa.

Mycket varma hälsningar,
Rodrigo

Anonym sagde ...

Det bästa som visats på Sveriges television. Sanningar sägs som vi sällan vågar ta upp annars, det går rätt in i själen och jag önskar också att det vore möjligt att få höra de kloka visdomsorden om och om igen. Sanslöst bra! Eftersom det är utländsk produktion visas det inte på "SVT-play" - snyft

Maria H sagde ...

Hej Sisssel-Jo!
Jag håller också med föregående talare om att dina program verkligen är givande! Man behöver få höra om livets svåraste konst-Kärleken! Man behöver stanna upp i livet och tänka. Hoppas det sänds igen i SVT snart! Grattis till ett av de bästa program som sänts i TV!
Hälsningar
Maria H

Anonym sagde ...

Försök gärna igen att övertyga de som har rättigheterna till programmet att ge ut i bokform eller dvd.

Insiktsfullt som få program.

Hamnade på slutet av första delen, och de två återstående skall jag se med start ikväll.

Anonym sagde ...

Hej Sissel-jo!

Satt och såg dina program med stort intresse. Det var många intressanta samtal du förde med dom olika prästerna. Speciellt det programmet som handlade om förlåtelse fastnade lite extra hos mig. I styrkan att kunna förlåta och gå vidare eller inte, ligger mycket kunskap om oss själva och gror. Att bara ställa frågan till sig själv ger många egna försvar..:). Kan man beta sig igenom där så har man kommit långt med sig själv.

Tack för ett jättebra program! /T.

Anonym sagde ...

Har netop set dine udsendelser, der ligger online lige nu - fantastisk! Intet mindre!

Jeg tror vi er mange der har været igennem en skilsmisse som ved præcist hvad du mener når du taler op tab, tvivl og forskellighed.

Tak fordi du vover pelsen, eksponerer din sårbarhed for ad denne vej at give os nogle svar, som kan bringe os videre og gøre os langt klogere på os selv og vores tilstand. Fantastisk modigt!

(Fraskilt på 7 år, der stadig tvivler)